شـــاید سربازی برای رهبرم

تنهــــــا نگذارم در میــدان ولی را ........ مـــولایم رهبرم ســید علــی را

شـــاید سربازی برای رهبرم

تنهــــــا نگذارم در میــدان ولی را ........ مـــولایم رهبرم ســید علــی را

مشک ساقی

چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۱۸ ق.ظ

 

مشک ساقی روی خاک افتاده است

با لبی تشنه هلاک افتاده است

آبرویش پیش سقا رفته است

از خجالت سینه چاک افتاده است

 

................................

به فدای لب عطشانت یا باب الحوائج

  • علیرضا

ساقی

مشک

نظرات  (۴)

  • بنده ی خدا (زهرا)
  • سلام 

    ممنون از حضورتون

    بله مال خود تئاتر بود اما وقتی همه از می دانند که این شعار فتنه بوده به چه دلیل ازش استفاده کردند ؟

    نمی دونم روزی که شما رفتین بقیه مردم چه عکس العملی داشتند ولی اون روز من اول اصلا یادم نبود که این شعار بوده و وقتی مردم برای این حرفش دست زدند فهمیدم چه خبر هست ....


    یا اباالفضل ... التماس دعا

    پاسخ:
    این سید جواد هاشمی از لحاظ سیاسی اونوری هست کلا
    خب طبیعیه که یه دیالوگ هایی رو اونوری بذاره
    مثال:چرا 3هزار سکه
    و . . . 
    محتاجیم به دعای خیر شما
    یاعلی
  • بنده ی خدا (زهرا)
  • بله من چون سال پیش به تئاترش رفتم و خیلی خوب بود امسال هم راهی شدم و دوستانم را هم راهی کردم ولی امسالش ...



    فراوان محتاجیم به دعا

    یا علی
  • محمد فردوسی
  • سلام

    خواندم و بهره بردم

    اجرت با مادر سادات (سلام الله علیها)

    یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی