شـــاید سربازی برای رهبرم

تنهــــــا نگذارم در میــدان ولی را ........ مـــولایم رهبرم ســید علــی را

شـــاید سربازی برای رهبرم

تنهــــــا نگذارم در میــدان ولی را ........ مـــولایم رهبرم ســید علــی را

عشق بازی با شهدا

جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۵۱ ب.ظ

بسم رب الشهداء والصدیقین

یک ساعت است قلم و کاغذ درآورده ام که عقده های دلم را باز کنم

اما هرچه فکر کردم،نفهمیدم که از کدام درد شروع کنم

امام زمان

شهدا

رهبرم

جامعه

خیابونا

درس

....

موضوعاتی که ارتباط زیادی با هم ندارند

خواستم از امام زمان و دردهای آقا بنویسم،دیدم دلم اصلا یاری نمیکنه

دوست داشتم از شهدا بنویسم

ولی نشد

دلم هنوز اون صفا و نورانیت شهدائی رو نداره که بخواد عشق بازی کنه با شهدا

فهمیدم دلم باید دوپینگ بکنه

باید بره گلزارشهدا تا یه خورده شهدائی بشه

جاتون خالی رفتم بهشت زهرا

با شهدا نشستم یه دل سیر حرف زدم

از همه چیز گفتم براشون

میدونستم خبر دارن ولی اگه نمیگفتم دلم آروم نمیگرفت

همزمان نوای میثم مطیعی هم گذاشتم

تا نفس میزنیم همه

تادمی که مازنده ایم

یادمون نره از روی

شهدا شرمنده ایم

اونجا بود که قلم و کاغذ رو درآوردم و شروع کردم به نوشتن

اینجا بود که شهدا دلم را شهدائی کردند

بر صفحه دلم نوشتم:

ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا

بل احیاء عند ربهم یرزقون

شهید نظر میکند به وجه الله

.....

شــــــــهدا شرمــــنده ایم

یاعلی

  • علیرضا

نظرات  (۷)

  • ₪ طلـوع آخـر₪
  • اللهم عجل لولیک الفرج
    زیبا بود
  • یافاطمه الزهرا(س)
  • سلام..
    عالی مینویسید.اجرتون باشهدا.
    دوست دارم تونوشتن  به منم کمک کنید.انتقادپیشنهاد...
    سربزنیدبه وبلاگم.موفق تبادل لینک بودین اعلام کنید.
    التماس دعا

    پاسخ:
    سلام
    خودم تازه کار هستم
    هنوز جون نگرفته دلم
    شما لینک شدین الان
    شهیدان را شهیدان می شناسند !

    سلام

    پاسخ:
    علیکم السلام و رحمةالله
    التماس دعا
    سلام 
    خوب بود 

    حاج آقائی که بین دو تا نماز به جای احکام ، جوک گفت.../// با خاطرات تبلیغ ماه مبارک رمضان بروزم[
    منتظرم که بیای 
    در ضمن هر وقت بروز میکنی به همه لینک هات یه سر بزن و بهشون اطلاع بده که بروز کردی 
    پاسخ:
    علیکم السلام
    جشم
  • انجمن جلال آل احمد
  • شرمنده‌ی شهـــدا...

     

     

  • منتظران بیدار...
  • سلام .. اجرتون با شهدا.. یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی