شـــاید سربازی برای رهبرم

تنهــــــا نگذارم در میــدان ولی را ........ مـــولایم رهبرم ســید علــی را

شـــاید سربازی برای رهبرم

تنهــــــا نگذارم در میــدان ولی را ........ مـــولایم رهبرم ســید علــی را

برات کربلا

شنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۴۷ ب.ظ

امشب شب قدر است و من هستم گرفتار

مولا ببین من آمدم با چشم خونبار

من آمدم تا که براتم را بگیرم

شاید برم امسال پابوس علمدار

 

نظرات  (۵)

  • maryam tavassoliyan
  • سلام...زیبا بود...به وبلاگ منم سر بزنید...لینک شدید...التماس دعا
    پاسخ:
    علیکم السلام
    شما هم لینک شدید
    التماس دعا
    سلام 
    خداقوت 
    زیبا بود واقعا
    اجرتون با مولا
    لینک شدید البته با تأخیر که عذر میخوام 
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ممنون
  • سربندهای فراموش شده...
  • امشب شب قدر و زیارت مستحب است
    کی می شود در کربلا احیا بگیریم....

    سلام...
    این شبها خیلی التماس دعا...
    اگه وقتشو داشتید یه سری بزنید....
    یاعلی
    سلام ممنون لطف دارید شما هم وب بسیار عالی دارید
    نه مشکل نداره میتونید کپی کنید
    با افتخار لینک شدید
    پاسخ:
    علیکم السلام
    متشکر
    شما هم لینک شدید
  • سربندهای فراموش شده...
  • سلام

    شما رو با اجازه و البته با افتخار لینک کردم!

    محتاج دعا...
    پاسخ:
    سلام
    شما هم لینک شدید
    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی